Dreamals
Elk dier kan zich maar in één richting bewegen. Combineer ze slim om de weg naar de sleutel te vinden.
Gebruik meer dan twintig verschillende Gimmick Tiles om puzzels op te lossen in de 80 levels met vier verschillende thema’s.