Angry Bunnies: Colossal Carrot Crusade
Angry Bunnies: Colossal Carrot Crusade is een uitdagende game met gameplay waar je al snel aan verslingerd raakt. Slopen is het sleutelwoord in deze game. Er zijn 150 knettergekke levels, die perfect zijn voor wie niet veel tijd heeft om te gamen. Denk logisch na om konijnen te redden uit de klauwen van sluwe vossen. Verzamel wortels en deel je score om iedereen te laten zien wie de beste speler is!