Wild Card Football
Wild Card Football is een leuk pick-up-and-play footballspel in arcadestijl met teams van 7v7 en het unieke Wild Card-systeem waarmee je in een oogwenk het spel beïnvloedt met speciale power-ups en baanbrekende vaardigheden.
Met geoptimaliseerde regels, aanpasbare teams en outfits, authentieke professionals en indrukwekkende moves kunnen de spelers hun talenten tentoonstellen in speltypen voor solospelers of in multiplayer, terwijl je 'Wild Cards' gebruikt die het footballgenre voorgoed veranderen.
Stel je eigen Dream Team samen: kies uit honderden professionele footballspelers, een opnieuw ontworpen Playgrounds-stijl, en stel het ultieme 7-vs-7-team samen. Voltooi verschillende uitdagingen en events om nieuwe spelers en andere mooie beloningen vrij te spelen.
Speel je eigen Wild Cards - Ontketen meer dan 150 Wild Cards om de uitkomst van het spel te beïnvloeden. Gebruik speciale moves en roep muren op, word onzichtbaar, geef je team een boost op een cruciaal moment of speel een Rule-Breaker en verander de regels van het spel.
Uitgebreide aanpassingen - Personaliseer het logo, de uniformen en kleuren van je team, selecteer je stadion en stel unieke playbooks en Wild Card-spellen samen voor de perfecte strategieën op het veld.