Whisker Waters
Whisker Waters is anders dan andere RPG-games vanwege de unieke en creatieve toevoeging van de hengelsport. Spelers kunnen kiezen uit allerlei visgerei en technieken om de semi-open wereld te verkennen, missies te voltooien en talloze verschillende vissen binnen te hengelen. Elke vis heeft zijn eigen karakter, wat voor een extra uitdaging zorgt wanneer je hem probeert te vangen.
Whisker Waters is uniek omdat de vissen de show stelen! Gebruik cool visgerei om verschillende unieke vissen te leren kennen en te vangen. Elke vis heeft zijn eigen trucjes, waardoor het ontzettend spannend en lonend is als je ze eindelijk binnenhaalt!
In Whisker Waters leven katten, beren en vogels allemaal vredig samen. Kom erbij, word vrienden met de lokale bewoners en help ze. Verdien geweldige beloningen en ontgrendel visgerei dat je kunt gebruiken tijdens je reis!
Whisker Waters is een unieke kans voor fans van RPG's en visspellen. Pak je hengel en ga op het avontuur van je leven in de betoverende wereld van Whisker Waters!