WRC Generations – The FIA WRC Official Game
In 2022 stapt WRC het hybride tijdperk binnen. Dat is een revolutie in de rallywereld met ingrijpende gevolgen voor de prestaties, wat vraagt om veranderende strategieën en een beroep doet op het aanpassingsvermogen van de coureurs en teams.
In de gameplay zijn nieuwe mechanica geïntegreerd om de eisen van de hybride motoren weer te geven. Om te winnen moet je zuinig zijn op je accu door je motorgebruik tijdens de speciale proeven voortdurend aan te passen.
Omdat de tevredenheid van de community altijd een prioriteit voor ons is, kun je nu aangepaste uitmonsteringen en stickers delen met andere spelers. De beste creaties worden beloond en uitgelicht.
Wedstrijdfans kunnen in het nieuwe speltype Leagues tegenstanders op hun eigen niveau online uitdagen. Finish eerder dan je concurrenten om een stapje hoger te komen in de categorie Legends.
Om het kampioenschap nog realistischer weer te geven, is er een compleet opnieuw ontworpen omgeving voor de rally van Zweden toegevoegd, met zes gloednieuwe speciale proeven in de regio Umeå.