Ga op ontdekkingstocht, praat met bewoners en onderzoek lokale legendes tijdens je zomervakantie om het mysterie achter de idyllische buitenkant van het plaatsje te onthullen. WORLDEND SYNDROME is een romantisch horrorverhaal dat de rillingen over je rug doet lopen. Dankzij de prachtige vormgeving van Yuki Kato, hoofd vormgeving van de BLAZBLUE-franchise, en de hoogwaardige productie zul je er geen genoeg van kunnen krijgen!