De nalatenschap van Taito's speelhal begon in de vroege jaren '70 van de vorige eeuw, maar werd populair in de jaren '80. Nu heb je de kans deze belangrijke klassiekers te spelen die de weg hebben vrijgemaakt voor tientallen jaren dominantie van Taito in de speelhallen. Tien spellen, elk ervan staat voor een specifieke doorbraak in de ontwikkeling van de spelgeschiedenis, dekken een variëteit aan genres. Platform, sport, schietspellen, puzzel en meer. En nu zullen deze 10 klassiekers voor het eerst als collectie voor moderne consoles ter beschikking staan! Neem een duik in de spelgeschiedenis en breng de klassiekers die bij de vormgeving hebben geholpen weer tot leven.