Spells & Secrets
In 'Spells & Secrets' ben je een eerstejaars leerling in toverkunde die op de school Greifenstein arriveert. Het spel speelt zich af in de moderne tijd en je leeft samen met andere leerlingen en docenten in het indrukwekkende magische kasteel, waar je alles leert wat je moet weten.
Wilde je altijd al een tovenaarsleerling wilde zijn met magische krachten? Verken je graag betoverende werelden en wil je verborgen mysteries onthullen? Dan is 'Spells & Secrets' jou op het lijf geschreven.