Shin Megami Tensei V
Bepaal het lot van een stervende wereld te midden van een hevige strijd tussen goden en demonen in Shin Megami Tensei V op de Nintendo Switch. In deze enorme RPG bestuur je een enorm krachtig wezen, de Nahobino, in een strijd tegen – en met – talloze verschillende demonen in een desolate wereld.
De nieuwbakken Nahobino, noch mens, noch demon, en zijn vrienden moeten beslissen wat de moeite waard is om te redden... en zich voorbereiden om alles daarvoor op te offeren.
In de greep van demonen in dit vijandige gebied ligt je enige overlevingskans in de handen van de mysterieuze Aogami. Door met hem samen te smelten, word je de Nahobino, een vervloekt wezen met het vermogen om tegen demonen te vechten of hen tot bondgenoten te maken.
Verzamel elke beurt speciale Magatsuhi-energie en gebruik deze om krachtige aanvallen te ontketenen die kritieke schade kunnen toebrengen aan vijanden, of om je team te helpen.
Demonen zijn grillige maar noodzakelijke bondgenoten. Navigeren door Da'at is onmogelijk zonder hen. Wie kunnen tenslotte beter tegen demonen vechten dan andere demonen? Maar eerst moet je ze overtuigen om zich bij jou aan te sluiten...
Demonen zijn temperamentvolle wezens die in een opwelling van gedachten kunnen veranderen. Sommige kun je overtuigen door je kracht of humor te tonen, terwijl andere een opschepperige houding niet zullen waarderen. Er kunnen offers nodig zijn om hun loyaliteit te kopen, of het nu gaat om gezondheid, geld of een voorwerp, dus weeg het risico zorgvuldig af tegen de beloning voordat je ermee doorgaat. Als een onderhandeling succesvol is, zal de demon tot het einde aan je zijde vechten.