Beklim het podium en schud erop los in deze kleurrijke ritme-actiegame. Amigo en zijn vrienden zijn terug in Samba de Amigo: Party Central!
Haal je maraca's tevoorschijn en groove mee op 40 hits uit de populairste genres ter wereld, en meer via DLC na de launch!
Heb je vertrouwen in je skills? Voltooi de StreamiGo!-uitdagingen om Amigo beroemd te maken.
Maak er een internationaal feest van: ga de dansvloer op met 12 Amigo's en maximaal 8 vrienden in het speltype Wereldfeest.