Samba de Amigo: Party Central
It's time to shake it on center stage in this vibrant rhythm action game. Amigo and his friends are back in Samba de Amigo: Party Central!
Pick up your maracas and groove to 40 hit songs from the world's most popular genres, with even more arriving as post-launch DLC!
Feeling confident in your skills? Complete the StreamiGo! challenges to help Amigo rise to fame.
Take the party to a global level: hit the floor with 12 Amigos and up to 8 of your friends online in World Party Mode.