STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town
Geïnspireerd door de verhalen over de pioniersdagen van je grootvader, pak je je koffers en laat je de drukte van de stad achter je om te genieten van het plattelandsleven in Olive Town.
Er is heel wat werk aan de winkel: de boerderij van je grootvader is in de loop der jaren door de natuur teruggewonnen. Het is dus tijd om de handen uit de mouwen te steken en de droom van je grootvader opnieuw op te bouwen.
Olive Town – op slechts een steenworp afstand van je boerderij – is een rustig havenplaatsje dat aan de kust van het schiereiland ligt. Het is misschien een rustig dorpje, maar het is de thuisbasis van een heleboel unieke personages. En hoewel de dorpelingen zich prima kunnen redden in deze pittoreske plek aan zee, kan een beetje meer toerisme nooit kwaad ...
De gloednieuwe game van de STORY OF SEASONS-franchise drukt zijn stempel op de Nintendo Switch! Deze langverwachte originele simulatie van een boerderij en het leven biedt spelers meer vrijheid dan ooit tevoren! Geef jezelf over aan de pioniersprikkels om de ongetemde wildernis vorm te geven, nieuwe dieren en producten te ontdekken en ze helpen te gedijen op je boerderij. Pas elke centimeter van je nieuwe boerderij naar eigen wens aan om indruk te maken op een potentiële huwelijkskandidaat uit Olive Town, een ambitieuze toeristische hotspot die samen met je boerderij groeit en bloeit.
Verzamel en verwerk materialen om aan verzoeken te voldoen en de infrastructuur van Olive Town te verbeteren, tools te upgraden of nieuwe outfits en accessoires te laten maken.
Beginnende boeren kunnen met een gerust hart aan de slag met de terugkeer van de moeilijkheidsgraden Seedling en Normal, met een nieuw opdrachtensysteem dat de nieuwe mogelijkheden benadrukt, terwijl jij de lokale bevolking een handje helpt! Veteranen die er klaar voor zijn om hun eigen bruisende boerderij te creëren, zullen alle kernelementen van de STORY OF SEASONS-serie terugvinden, met nieuwe twists op de klassieke gameplay.
Doe mee aan lokale festivals terwijl het dorp tot leven komt met meer dan 200 unieke evenementen! Leer al je buren beter kennen en misschien vind je zelfs wel ware liefde met een speciaal iemand.