MY LITTLE PONY: A Maretime Bay Adventure
Breng de magie terug naar Equestria en speel met de nieuwe generatie MY LITTLE PONY-personages in een avontuur vol plezier, mode en goede vrienden!
Aardepony Sunny wil de wereld wat mooier maken door het Hoefdorp aan Zee-festival te organiseren, een vergeten viering van vriendschap en magie. Maar een andere pony wil het feest verpesten; er worden taarten gestolen, konijntjes losgelaten en zelfs Pipp's schilderijen worden verknald!
MULTIPLAYERFEESTJE - Twee spelers kunnen samen een modeshow organiseren, konijntjes bijeendrijven en meer!