Je bent naar Tir na Balc gevoerd, het land van de feeën. In dit land stond de toren van de Drakenkoning, Yggdran, die verborgen schatten bevatte die vrede konden brengen. Maar op een dag stalen de Zeven Duivelskoningen alle schatten en gebruikten hun krachten om de toren in een verschrikkelijke kerker te veranderen.