You have been guided to Tir na Balc, the land of the fairies. In this land stood the Dragon King’s Tower, Yggdran, which housed hidden treasures that could bring peace. But one day, the Seven Devil Kings stole all of the treasures, and used their powers to turn the tower into a terrible dungeon.