Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
In deze RPG speel je als de Tractatus de Monstrum, een levend boek in het bezit van de geslepen Dusk Witch Dronya. Het is aan jou om het gevaar te bestrijden dat verscholen ligt onder het stille stadje Refrain. Verzamel een leger van 40 volledig aanpasbare marionetsoldaten en gebruik unieke vaardigheden, dodelijke magie, combinatieaanvallen en krachtige wapens om angstaanjagende monsters te verslaan en het labyrint van Refrain te veroveren!