Jujutsu Kaisen Cursed Clash
Voor de allereerste keer breidt de bekroonde serie van Shueisha's Weekly Shonen Jump, Jujutsu Kaisen, zich uit naar het domein van de consolegames!
Word samen de sterkste door te profiteren van de kenmerken van elke techniek voor een Joint Attack. Deze wordt geactiveerd door aanvallen te combineren. Werk harmonieus samen om de situatie goed in te schatten!
Naarmate je groeit in het gevecht, komen krachtige technieken en sluimerende vaardigheden tot bloei.