FAMILY TRAINER
Bereid je voor op de allerleukste sportactiviteiten, want FAMILY TRAINER is terug voor de Nintendo Switch! Vaar in een kajak of baan je een weg door een hindernisparcours. Je kunt allerlei verschillende oefeningen en leuke minigames voltooien. Verbeter je oog-handcoördinatie en werk je in het zweet met de Joy-Con en de beenband!