FAMILY TRAINER
Get ready to take on the great outdoors anywhere because FAMILY TRAINER is back on the Nintendo Switch! From kayaking to obstacle-filled races, you will engage in real-life exercises to complete a variety of fun minigames. Improve your hand-eye coordination and work up a sweat with the Joy-Con and Leg Strap!
Play over a dozen single and multiplayer challenges. Simple controls allow for easy-to-pick up games that anyone can enjoy. With FAMILY TRAINER, you can bring the adventure wherever you go!