DreamWorks Trolls Remix Rescue
Speel als Poppy, Knoest en meer van je favoriete DreamWorks-trollen terwijl je verkent, beukt, danst en vecht om het Trollenkoninkrijk te redden van een melodieus meesterbrein dat de muzikale harmonie van de Trollen probeert te veranderen.
SPEEL ALS DE TROLLEN: Kies uit je favoriete Trollen, zoals Poppy, Knoest, Guy Diamond en meer, terwijl je op verkenning gaat om het Trollenkoninkrijk te redden!
CREËER EN SPEEL als je eigen Trollen-personage met verschillende kapsels, gelaatstrekken, outfits en meer, met duizenden mogelijke combinaties!
HAAR IS ER NIET ALLEEN VOOR HET UITERLIJK: Gebruik 'Haar-Jitsu' om met je haar naar vijanden te slaan, met je haar te draaien om als een helikopter te zweven en je haar te gebruik om voorwerpen vast te pakken, te dragen, te duwen, te trekken, te gooien en kapot te slaan tijdens je missie.