DreamWorks Trolls Remix Rescue
Play as Poppy, Branch and more of your favorite DreamWorks Trolls as you explore, smash, dance and battle your way towards rescuing the Troll Kingdom from a melodic mastermind who’s trying to alter the Trolls’ musical harmony.
PLAY AS THE TROLLS: Choose from your favorite Trolls including Poppy, Branch, Guy Diamond and more as you explore and journey through Troll Kingdom in a quest to save it!
CREATE AND PLAY As your own stylized Troll character featuring different hairstyles, facial features, outfits, and more with thousands of combination possibilities!
HAIR IS NOT JUST FOR LOOKS: Perform ‘Hair-Jitsu’ to whip your hair at enemies, twirl your hair to float like a helicopter, and use your hair to grab, carry, push, pull, throw, and smash objects along your quest.
MUSICAL MINI-GAMES & CHALLENGES: Compete in rhythm-based mini-games and solve fun and challenging environmental puzzles to unlock special items or new abilities.