Bouw voor je plezier! Bouw aan een avontuur! Bouw en red de wereld!
Versla de boosaardige Dragonlord in een wereld opgebouwd uit blokken in Dragon Quest Builders voor de Nintendo Switch!
Met de Nintendo Switch kun je Dragon Quest Builders op elk moment overal met je meenemen. Daarbovenop krijg je in de Nintendo Switch-versie een exclusieve Great Sabrecub waarmee je snelheid wordt verhoogd en een speciale grondstof waarmee je vijanden kunt verslaan.
Eeuwen geleden was er een held met het lot om de verschrikkelijke de heerser over alle monsters, Dragonlord, te verslaan. Helaas werd hij misleid door het verraderlijke monster en sloot zich bij hem aan... Sinds toen is koninkrijk Alefgard gehuld in de duisternis.
Door de magische creaties van deze verachtelijke vijand werd de kracht en de wil om te bouwen van de mensheid afgenomen, en raakten ze in vergetelheid. Voor het volk uit Alefgard was de creativiteit ver te zoeken. Sindsdien dolen ze door de ruïnes van hun voormalige thuis, op zoek naar een greintje hoop om te overleven.
Jij bent gekozen door de godin Rubiss. In dit epische verhaal ben jij een legendarische bouwer en verken je een enorme open wereld waarin je grondstoffen kunt verzamelen, voorwerpen maken en al het onmogelijke kunt bouwen.
Krijg de kunst van het bouwen onder de knie, geef vorm aan je eigen steden zoals jij het wilt en verdedig of red de inwoners van monsters. Een succesvolle queeste zorgt ervoor dat jij Alefgard, het rijk waar de Dragon Quest-reeks begon, opnieuw kunt opbouwen.
Pas als de fantasie en creativiteit van de mensheid is teruggekeerd, zul je de boosaardige Dragonlord voor eens en voor altijd kunnen verslaan.
Er is een aparte spelstand waarin je ongelimiteerde grondstoffen hebt, en kunt bouwen wat je wilt. Het intuïtieve besturingssysteem laat je zonder enige moeite de torens en kastelen van je dromen creëren!