Disgaea 4 Complete+
Wanneer wordt onthuld dat de heersende machten van Hades corrupt zijn, moet Valvatorez in opstand komen! Dit is het ultieme Disgaea: tot de tanden bewapend met dynamische, extreme gameplay en een berg speciale elementen!