Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night is een zijwaartsscrollende horror-actie-RPG die zich afspeelt in het 18e-eeuwse Engeland. Door een paranormale kracht is een kasteel vol demonen tevoorschijn gekomen. Kristallen scherven, doordrenkt met enorme magische krachten, zijn aan het licht gebracht.
Kruip in de huid van Miriam, een wees die is getekend door de vloek van een alchemist, waardoor haar lichaam langzaam in kristal verandert. Om de mensheid en zichzelf te redden moet Miriam zich een weg door het kasteel vechten en Gebel, de bron van het kwaad, verslaan.