Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night is a gothic horror, side-scrolling, action RPG set in 18th century England. A paranormal force has summoned a demon-infested castle, revealing crystal shards infused with tremendous magical power.
Play as Miriam, an orphan scarred by an alchemist's curse which slowly crystallizes her body. To save humanity, and herself in the process, Miriam must fight through the castle and defeat the summoner, Gebel.