Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon
Ga met Cereza en haar demon Cheshire op een reis door een betoverd bos in Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon voor de Nintendo Switch. Beleef een sprookjesachtig avontuur en ontdek de oorsprong van de beroemde Umbra-heks.
...een heksenleerling genaamd Cereza, die ervan droomde om sterk en zelfverzekerd te worden.
Op een dag besloot ze om, met haar knuffel in haar hand, het verboden Avalon Forest in te trekken in de hoop om haar moeder te redden.
Voordat ze Bayonetta werd, had deze jonge heks-in-de-dop een vrij rustig karakter. Zal ze de moed bijeen kunnen rapen om de verraderlijke uitdagingen van het bos te overwinnen?
Cheshire is de wilde demon die in Cereza's knuffelkat woont. Met tegenzin helpt hij de jonge heks op haar missie in de hoop een weg terug naar Inferno te vinden.
Om in dit gevaarlijke bos te overleven zullen Cereza en Cheshire moeten samenwerken om complexe puzzels op te lossen en vijanden te verslaan.
Gebruik magische spreuken als Cereza om de flora om je heen te transformeren, nieuwe gebieden te bereiken en nare vijanden met doornen te vangen.
Ontketen de demonische kracht van Cheshire om je met alle geweld een weg door het bos te banen of feeën met huid en haar te verslinden.
De twee zullen hun unieke vaardigheden goed op elkaar moeten afstemmen om de vele obstakels, gevaren en valstrikken in het bos te overwinnen. Met name de Tír na nÓgs, denkbeeldige kerkers, stellen het teamwork tussen Cereza en Cheshire zwaar op de proef.
Vernietig Elemental Cores die je tijdens het avontuur vindt om de mogelijkheden van het duo uit te breiden. Zo kun je het bos op nieuwe manieren verkennen en beschik je over meer gevechtsstrategieën.
Er staan je een hoop uitdagingen te wachten in Avalon Forest, maar dit avontuur is niet onoverkomelijk. Met ingrediënten die je op je reis vindt, kun je allerlei genezende tonics, stimulerende siropen en krachtige cocktails maken om Cereza en Cheshire in topvorm te houden.