BLAZBLUE CROSS TAG BATTLE
De topseries Persona 4 Arena, RWBY, BLAZBLUE en Under Night In-Birth komen samen in een spectaculaire cross-over!
Kies je favorieten in een twee-tegen-twee-gevechtssysteem en stel krachtige, creatieve teams samen!
Ervaar de spanning van het gevecht met gebruiksvriendelijke bediening voor alle personages!