Atelier Lulua ~The Scion of Arland~
Dit is het langverwachte vierde deel van de populaire "Arland"-serie, die begon met "Atelier Rorona"!
In dit nieuwe verhaal gaan spelers opnieuw naar de nostalgische wereld Arland en ondernemen ze een spannende reis vol alchemie met Rorona's dochter, Lulua.
De droom van dit jonge meisje uit een klein dorp aan de grens van de Arland-republiek is om haar legendarische moeder te overtreffen op het gebied van alchemie.
Ontrafel de toekomst die op haar wacht na het mysterie van dit "eeuwenoude manuscript" en ga samen met Lulua en haar vrienden op een nieuw avontuur door Arland!