JE EIGEN PERSOONLIJKE AGENDA
Begin je dag met plannen om tijd te besparen en niets te vergeten. Noteer alle belangrijke gebeurtenissen en afspraken en mis nooit meer een vergadering.
Het maakt niet uit of je een 12- of 24-uurs klok gebruikt. In nDay kun je de klok naar wens aanpassen. Bovendien kun je de beschikbare kleuren van de hele kalender naar wens aanpassen.