YOUR OWN PERSONAL CALENDAR
Start your day by planning in order to save time and avoid forgetting anything. Note all important events and appointments, and never miss a meeting again.
It doesn't matter whether you use a 12 or 24-hour clock. In nDay you can customize it as you prefer. Additionally, you can change the available colors of the entire calendar according to your preferences.