Youtubers Life OMG Edition
Neem je video's op in het huis van je ouders en scoor je eerste abonnees, views en likes. Ontmoet bekende Youtubers, ga naar de wildste feesten, deel je leven op social media en pak je haters aan. Sluit contracten met exclusieve netwerken en richt je studio in met de coolste voorwerpen. Laat je kanaal steeds groter groeien en leef het leven van een echte Youtuber!