Yonder: The Cloud Catcher Chronicles
Yonder speelt zich af in de wereld van Gemea: een natuurlijk eilandparadijs met acht unieke omgevingen, variërend van tropische stranden tot besneeuwde bergtoppen.
Maar Gemea is niet zo perfect als het lijkt. De mysterieuze Murk heeft bezit genomen van het land!
Als de held van Gemea kun je Sprites vinden. Dit zijn verborgen, eigenaardige wezentjes. Gebruik hun kracht om de Murk weg te vagen en de schoonheid van de natuur te herstellen.
Terwijl je Gemea verkent, kun je handelen met vriendelijke bewoners, unieke materialen ontdekken om items mee te maken, vriendschap sluiten met de aandoenlijke wilde dieren en zelfs je eigen boerderij opzetten.
Yonder biedt een wereld waarin je helemaal kunt opgaan: een wereld boordevol wonderen en avonturen die wachten op ontdekking.