Yonder: The Cloud Catcher Chronicles
Yonder is set in the world of Gemea. A natural island paradise with eight distinct environments ranging from tropical beaches to snow-capped summits.
But Gemea is not as perfect as it seems. The mysterious Murk has taken hold of the land!
As the hero of Gemea, you can seek out the hidden and whimsical creatures known as Sprites. Use their power to clear the Murk and restore nature’s beauty.
As you explore Gemea, you can barter with friendly locals, discover unique materials to craft with, befriend the adorable wildlife and even create your own working farm.
Yonder offers a world to lose yourself in; a world filled with the wonder of discovery and the spirit of adventure.