World of Outlaws: Dirt Racing '23 Edition
Upgrade je auto's, stel je team samen en breid je faciliteiten uit om te kunnen concurreren met de allerbeste en een World of Outlaws-kampioen te worden in de Carrièremodus! Bewijs dat je Outlaw Tough bent wanneer je het opneemt tegen wel 16 andere racers in de online multiplayermodus!
Met meer dan 40 racecircuits, waaronder 19 gelicentieerde locaties, is er iets voor elke fan van dirt racing!