De familiequiz is een oude traditie, maar dit jaar krijgt Abby schokkend nieuws: iemand heeft oom Marcus vergiftigd! Neem tijdens het verhaal beslissingen om de waarheid te achterhalen en probeer hem te redden voordat het te laat is.