Ontdek het griezelige verleden van een oud landhuis in de jaren 30 en los puzzels van licht en schaduwen op in dit enge overlevingsspel, helemaal in zwart-wit. Spelers zitten vast in deze nachtmerrie, waarin duisternis een voortdurende bedreiging is!