De levenden hebben je thuis geplunderd: de Necropolis. Word een dodenbezweerder en laat ondode krijger herrijzen uit de overblijfselen van je vijanden. Met elke overwinning wordt je leger sterker en je stad krachtiger, zodat je nog moeilijkere uitdagingen kunt overwinnen. Herover je land, bevrijd de ondode zielen en geef de ondoden hoop op een betere toekomst. Undead Horde 2 is een necromantische actiegame met elementen uit RPG, strategie en hack'n'slash.