Het is bekend dat "de toren" gemaakt door een oud wezen is. Legenden zeggen dat degene die alle bewakers verslaat en naar de top bereikt, het recht heeft om de ultieme wens te ontvangen - "Het vermogen om het lot te veranderen". In de afgelopen 100 jaar hebben velen het geprobeerd waarvan er nooit meer van ooit gehoord is. Tot op een dag vier dappere zielen naar voren kwamen en hun lot uitdaagden.