Tonight We Riot
In een dystopie waar rijke kapitalisten alles in hun macht hebben, van verkiezingen en de media tot de levens van arbeiders. Laatstgenoemde groep staat voor een keuze: acceptatie of strijden voor iets beters.
In Tonight We Riot is het de massa die de held is. Jij speelt als beweging van mensen wiens welzijn het succes van je revolutie bepaalt.