The Final Station
De werkelijke vraag is of je de overlevenden zult helpen op hun bestemmingen te komen.... of dat je ze laat sterven en hun lijken plundert. Soms kunnen mensen meer moeilijkheden veroorzaken dan ze waard zijn.