The Final Station
But it's not quite over for you...at least, not yet. And now that you've got thousands of tonnes of locomotive at your disposal, you've got the definite advantage over the infected hordes. This is The Final Station.
The real question is whether or not you'll help the survivors get to their destinations...or let them die and loot their bodies. Sometimes people can be more trouble than they're worth.