The Church in the Darkness
Het is 1977. Je neef heeft zich aangesloten bij een religieuze sekte en is met hen naar de Zuid-Amerikaanse jungle gegaan om de Freedom Town te stichten. Het is aan jou om de commune binnen te sluipen en erachter te komen wat er werkelijk aan de hand is en om te bepalen of je je neef moet helpen eruit te komen.