De wereld is overgenomen door buitenaardse wezens. Op de vooravond van totale vernietiging vraagt de mensheid om hulp! Takotan is een retro shoot'em-up geïnspireerd door 16-bit klassiekers. Red de wereld van een buitenaardse invasie. Schiet en ontwijk in acht spannende levels boordevol actie en sinistere eindbazen! Je kunt talloze power-ups verzamelen, waaronder lasers, bowlingballen en ninjasterren, zodat je je vijanden nog sneller verslaat en de planeet veiligstelt.