Super Meat Boy
Super Meat Boy is een loodzware platformer waarin jij een levend blokje vlees bent dat zijn vriendinnetje – bestaande uit verband – moet redden.
Onze vlezige held twijfelt er geen seconde aan om zijn leven in gevaar te brengen en de dame in nood te redden. Hij springt van muren, rent over velden vol cirkelzagen en baant zich een weg door instortende grotten. Super Meat Boy bevat de oude en vertrouwde moeilijkheidsgraad van de echte klassiekers en tovert ze om tot een gestroomlijnde besturing, zonder fratsen.
Je kunt SMB op verschillende moeilijkheidsniveaus spelen, van moeilijk tot gruwelijk wreed, terwijl je Meat Boy door spookachtige ziekenhuizen, zoutfabrieken en zelfs de hel moet leiden. Als je nog niet genoeg hebt van meer dan 300 singleplayerlevels krijg je ook nog epische eindgevechten, talloze geheimen om vrij te spelen, warpzones en verborgen personages.
Voor de allereerste keer op de Nintendo Switch krijg je een gloednieuwe manier om Super Meat Boy te spelen met je vrienden. In de race-stand met split-screen kunnen twee vrienden (of vijanden) het tegen elkaar opnemen in individuele hoofdstukken, willekeurige levels of de complete game! Kies de lichte wereld, duistere wereld (of beide) en leef je uit. Bijwerkingen zijn mogelijk: een verhoogde hartslag, ernstige angstaanvallen, grootheidswaanzin en leedvermaak.