Strikey Sisters
"Maak kennis met een brick breaker in arcadestijl, vol actie en met fantasiethema! De game bevat schattige personages, doldwaze humor, krachtige magie, gevechten tegen waanzinnige eindbazen en zelfs een lokale coöpstand voor twee spelers!