Startup Company Console Edition
De stad biedt kantoren in alle soorten en maten. Het is aan jou om de meest geschikte te selecteren. Het is jouw taak om het kantoor te organiseren en in te richten terwijl je je werknemers tevreden houdt.
Er is geen website zonder stabiele en betrouwbare servers. Naarmate uw website meer bezoekers trekt, moet u overstappen van virtuele servers naar uw eigen volledig uitgeruste hostingcentrum.
Het doel is duidelijk: creëer de grootste website in de industrie. Het is aan jou of je de concurrenten opkoopt en samenvoegt, of je volledig op eigen benen de grootste wordt.