StarDrone is een mix van arcadeactie, flipperkastelementen en breakout. Zorg ervoor dat je belagers op hoge snelheid crashen, terwijl je zelf edelstenen en power-ups verzamelt. Verken het level om belangrijke power-ups te vinden en punten te verdienen om uiteindelijk de StarDrone-ranglijst te bestijgen.