Splat the Fruit
Splat the Fruit is een physicsgame waarbij je dingen kapotmaakt, maar niet zonder eerst goed na te denken.
Als je niet terugdeinst voor een pittige uitdaging en games graag op je eigen manier speelt, dan is Splat the Fruit iets voor jou.
Stel je een knikkerbaan voor, maar dan met heel veel extra's. Het doel van Splat the Fruit is om met behulp van bommen, kanonnen, magneten etc. al je sinaasappels kapot te maken.
Elk level kan op meerdere manieren worden voltooid. Weet jij de manier te vinden die het minste bouwen vereist?