Skybolt Zack
De besturing is strak en het vermogen van Zack om te slaan, te sprinten, te focussen, van richting te veranderen bij het vernietigen van een vijand en meer, biedt ontzettend veel diepgang: volgens de mantra 'gemakkelijk te leren, moeilijk onder de knie te krijgen'.
Het is een platformgame waarin je niet springt, en een muzikale game waarin je je eigen ritme dicteert! Deze game is met geen andere game te vergelijken!