Skybolt Zack
Skybolt Zack is the result of a unique way of mixing platformer mechanics and colour matching gameplay.
Controls are tight and Zack’s ability to rocket punch, dash, focus, change direction when destroying an enemy and more, offers more depth than what meets the eye - following the “easy to learn, hard to master” mantra.
It’s a platformer where you don’t jump, and a music game where you dictate your own rhythm. It feels like no other game!
Discover multiple routes that lead to different exists across every level, allowing for tons of replayability!
There are no difficulty settings in Skybolt Zack - beginners will take the easier lower routes, only the best will reach the upper paths to unlock the most challenging levels!
In addition to the story mode, Skybolt Zack offers two additional gameplay modes for an extra challenge for the more competitive players!
Time Attack - dedicated to those in search of the fastest times, providing them with tools to work on improving their run.
Score Attack - ideal for those wanting to focus on achieving the possible highest score.
As focusing on scoring points and playing for the fastest time leads to very different strategies, Skybolt Zack includes 2 worldwide leaderboards: one for the highest score and one for the best times. Just go for it!